Raimo kirjoitti:No en ehkä ole unohtanut, mutta kun ei edes näe saksaksi päällepuhuttuja lähetyksiä minun TV:stä.
No se vasta huono TV olisikin jos saksaksi dubattua ohjelmaa tulisi

Vaan nou hätä, jos bittorrent on tuttu käsite ja videonpätkät pyörivät koneessa niin kurkkaapa
tänne. Ja Marko myös. Nuo on aussien kanavalta, rutistettu n. 240MB kokoisiksi. Itse pääsen taas täyslaatuisiin Eurosport-lähetyksiin käsiksi, mutta pienellä viiveellä (vielä en ole nähnyt ensimmäistäkään). Niitäkin siis voidaan järjestää haluttaessa.
Mielenkiintoa kyllä varmaan lisäisi jos mukana olisi muitakin pohjoismaalaisia, mutta toisaalta varsin vähän niitä on aiemminkin ollut. Itse seuraan mielenkiinnolla mm. Frétignén etenemistä. Hieman on vaisusti alkanut, mutta ehkäpä se siitä vielä... WRF:iä on muutenkin aika paljon kisassa. Paitsi Frétignén suoritukset edellisinä vuosina, Ranskan Yamahan aktiivisuus (rally-kit pyörään ja supporttia amatööreille) on varmaan vaikuttanut.
Toinen kannatuksen kohde on aiempina vuosina ollut Mick Extance, joka ajoi XR650R:llä. On tainnut olla nopein Honda-kuskeista viimevuosina. Eipä siltä ole voinut odottaa kovaa vauhtia, mutta edes nipin napin kympin sakkiin olisi suonut miehen pääsevän. Nyt ajaa 450-luokassa CRF-pohjaisella kulkineella eikä näytä järin hyvin menevän

Maanmies Pavey taisi olla taas Touratech-BMW:llä kisassa.
Sitten on tietty sekalaiset hullut HD-sivuvaunuineen jne, Alén kuorma-autoluokassa ja Schlesserin buggyt...
Raimo kirjoitti:Onneksi voi seurata sentään vanhan Dakar-konkarin, PG Lundmarkin
North Cape - South Cape seikkailua netin välityksellä...
Kas, enpä tuostakaan tiennyt. Aiempina vuosina tuli PG:n sivuja seurattuakin kun se ajoi Dakarissa, mutta sen jälkeen on unohtunut.