"Kovien jätkien kotari" ;)

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Veijo
Pyörä: Cube AMS100 LTD

"Kovien jätkien kotari" ;)

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Repesin, kun luin entisen pyöräni myynti-ilmoituksen, LOL

Kts http://www.motopalsta.com/showused.phtml?id=41817
ja tässä toinen http://www.motopalsta.com/showused.phtml?id=41815

Kyllä on ilmoituksen laatijalla ollu huumorinkukka silmässä 8)
Ande749
Pyörä: 12GS

Viesti Kirjoittaja Ande749 »

Kummallinen hinnoittelu kun ottaa huomioon ajetut kilsat!
Veijo
Pyörä: Cube AMS100 LTD

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Onhan se minun entinen pyörä reissuissa rähjääntynyt. Käytön jälki näkyy, mutta muuten se on kunnossa.

-Veijo-
vkoivu
Pyörä: pyörät myyty

Viesti Kirjoittaja vkoivu »

Tänään heräsin puhelimensoittoon kun joku kyseli kotaristani kaikenmoista. Oli kuulemma menossa Tampereelle menossa jotain kotaria katsomaan ja lupaili palata asiaan jos Tampereella ei kauppoja synny. Täytyypä nyt jännityksellä seurata meneekö Vepan vanha mopo kaupaksi vai mitähän mopoa meneekään katsomaan.

Eipä senpuoleen, en mä tällä hetkellä tunne mitään pakottavaa tarvetta päästä kotarista eroon. Sen verran mukavaa oli äsken antaa kotarin kuljettaa mua haastavassa maastossa ja välillä itsen kuljettaa kotaria kun maasto muttui vielä haastavammaksi.

En tiädä onko vähäsetkin voimat kadonneet vai mistä johtuu kun toi LC4 tuntuu aivan järkyttävän painavalta laitteelta samoilla reiteillä joita joskus DR800:llakin ajelin.

Hommaahan Ande äkkiä jonkinmoinen soramopo, että päästään yhessä työntämään mopoja suolle. Yksin tuo harrastaminen kun tuppaa välillä olemaan turhan haastavaa ja toisaalta turhan vaarallistakin.
Vastaa Viestiin